.

.

dijous, 10 de juny del 2010

Concentració davant del Consolat Francés

Amics del Poble Sahrauí de Xàtiva s'ha adherit a l'acte convocat per la Federació d'Associacions de Solidaritat amb el Poble Sahrauí del País Valencià per tal de denunciar la violació dels Drets Humans al Sàhara Occidental per part del Govern del Marroc.

El proper divendres 11 de juny de 2010, a les 12 hores tindrà lloc una concentració davant del Consolat francés, al carrer Cronista Correres, núm. 11 en València. El motiu de la convocatòria és per manifestar i denunciar al govern francés per el seu veto en l'ONU a que la MINURSO controle el compliment dels drets humans en els territoris ocupats del Sàhara occidental.

2 comentaris:

  1. Completamente de acuerdo con vosotros. Desde nuestra Asociación de Amigos del Pueblo Saharaui de Esquivias, os mando un abrazo. De momento, estoy muy ocupaDo y no puedo atender a mis amigos como quisiera, pero estaré en contacto con vosotros. Voy a enlazaros en mí blog para saber cuando publicais algo. Abrazos.

    ResponElimina
  2. Hola, soy Juan Francisco. otra vez. Quería deciros que enlacé este blog con el mío, pero no puedo abrirlo. Sale la famosa pantalla esa que dice... "Internet no puede abrir la página" o algo así. Seguiré intentandolo. Un abrazo.

    ResponElimina